    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukuję prawnika - wypadek samochodowy Grudziądz
    Date: Thu, 5 Jun 2003 18:09:12 +0200

    Użytkownik "Qqruźnik" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bb8k6c$fj2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Najechałem w nocy (będąc oślepionym przez światła samochodu z
    naprzeciwka)
    > na NIEOŚWIETLONY samochód (z otwartymi dzrzwiami) stojący za
    SZCZYTEM
    > wzniesienia na ŚRODKU mojego pasa ruchu.

    Obszar zabudowny czy nie? Ograniczenie prędkości jakieś było?

    > U mnie alkohol: 0,00 , u drugiego brak badań (znaleziony przed
    samochodem
    > GŁOWĄ w kierunku samochodu w stanie bez przytomności, ale i bez
    pobrudzonej,
    > czy podartej odzieży, z "limem" pod okiem) - lekarz pogotowia jest w
    stanie
    > potwierdzić stan wskazujący na spożycie alkoholu.

    To akurat nie ma znaczenia jeśli nie kierował a tylko stał przed
    autem.

    >Po czterech dniach drugi uczestnik wypadku (celowo nie używam
    słowa: "kierowca")
    >zmarł (wcale nie właściciel pojazdu).

    Przykro..

    Zawsze mogą Ci zarzucić (i pewno zarzucają bo sprawa nie toczy się
    przeciw stojącemu autu ani nieżyjącemu "staczowi") że nie dostosowałeś
    prędkości do zasięgu Twoich swiateł.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się