    From: "R" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie - prośba o porad
    Date: Wed, 21 Feb 2007 19:51:29 +0100

    > Chyba sobie kpisz... Jakie przestępstwo???
    Nie kpię, tylko nie wiem jak to się fachowo nazywa, a jak ktoś Ci ukranie
    pieniądze, to nie przestępstwo? Ale to nie jest tematem wątku....

    Mógłbym mu pomóc napisać taki wniosek z tym nie mam problemu, ale jakiś
    szablon lub wskazówka gdzie takowy mogę znaleźć w necie by się przydał i
    byłbym wdzięczny za pomoc.

    >Oprócz
    > tego jeszcze same opłaty sądowe wyniosły jakieś 4 stówki (8% kwoty
    > spornej, ale teraz chyba zmienili stałą opłatę).
    A opłaty sądowe ponosi kredytobiorca (dłużnik) czy osoba ubiegająca się o
    odzyskanie kasy?

    > Chytry dwa razy traci...
    > Jaka to suma? (rząd wielkości)
    To nie sprawa chytrości, ale właśnie kwoty, jest to kwota 1100 zł, dla
    jednych jest to mało, dla innych 1,5miesiąca pracy (lub 6 miesięcy spłaty
    rat) dlatego obawiam się, że żadna kancelaria też się nie podejmie, ale też
    bym się wkurzył, gdyby to były moje pieniądze i też bym walczył o każdą
    złotówkę, dlatego jeszcze raz porszę o pomoc we wskazaniu lub podesłaniu
    linku do strony lub wzoru samego wniosku.