    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomówienia na forum - FIRMA
    Date: Tue, 11 Oct 2011 15:51:51 +0200

    > jak wykazesz straty. potrafisz?

    Nie mów, że jeśli nie potrafię wykazać strat, to nic się nie stało!
    Klienci odchodzą do konkurencji. Nie sprzedaję tyle ile mógłbym. Dzieje
    się tak nie na skutek normalnych procesów (popyt, podaż itp.), ale na
    skutek złamania prawa.

    Mogę pokazać, że w zeszłym kwartale miałem obrót X a teraz 0,7*X. Ale
    nie musi to być miarodajne. Może w tym kwartale mam dalej X, tylko że
    zintensyfikowałem akcję marketingową i przez tydzień sprzedaż zwiększyła
    się o 20% a później znów spadła do X.
    Ciężko zmierzyć, ale coś być może się da.

    > a od kogo chcesz zadac?

    Od osoby rozgłaszającej nieprawdziwe informacje. A od kogo przecież nie
    od Prezydenta*. :)

    --
    Krzysztof

    * rolnicy po klęsce suszy/deszczów/gradobicia/itp. (niepotrzebne
    skreślić) żądają od gminy lub wojewody i, co dziwne, zazwyczaj dostają.