  • Data: 2004-09-10 20:47:21
    Temat: Re: Pomoc dla Rosji a w Polsce ludzie z głodu zdychają
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2004, Przemek R. wrote:
    [...]
    >+ PCK tez swiete nie jest. Swoje logo udosteopniaja sponsorom ktorzy stawiaja
    >+ takie skrzynki przed blokami (na pewno widziales, "tu wrzuc rzeczy
    >+ dla potrzebujacych"). Najgorsze rozkladajace sie szmaty wedruja wlasnie do
    >+ tych osob a te ktore jakos wygladaja wedruja do "swiatów szmat"

    ...a "oficjalnie" do przerobu "na szmaty przemysłowe", za które to płacone
    są *grosze* (dosłownie) :( i jeszcze oficjalnie się tłumaczą że "no
    przecież zapłata za te szmaty idzie na biednych" !

    >+ (bylo o tym sporo w tv i gazetach)

    Ano. Mnie najbardziej wkurza "legalność" kłamstwa w żywe oczy - czyli
    sugestia w napisie iż zebrana odzież idzie "dla potrzebujących". Czyli
    "do ich rąk".
    Jakby przynajmnie pisali "którą zeszmacimy na rzecz potrzebujących"
    - no to byłoby jasne: "ośle, sam sobie jesteś winien że nie masz
    pojęcia iż z kurtki którą wyprałeś biedni dostaną mniej niż był
    wart twój proszek"...

    pozdrowienia, Gotfryd