  • Data: 2023-05-25 17:23:41
    Temat: Re: Policjant użył paralizatora wobec 95-latki (Australia)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale dla policjanta czy seniorki??

    Zasadniczo dla seniorki, potem dla otoczenia a na końcu dla policjanta
    odbierającego. Tyle że "Własna dupa droższa od cudzej" _także_ dla
    policjanta.

    > Doświadczenie mówi mi, że po prostu zabrać - ale nie wiem jak tam u
    > nich to wygląda - może u nich staruszki bardziej dziarskie niż
    > europejskie.

    I całkiem możliwe że masz rację sytuacji typowych domniemań.
    Tyle czy dyskutujemy o zasadach ogólnych czy tym bardzo konkretnym
    przypadku? Na grupie prawa ta różnica nie jest "drobna" IMHO.

    <cynizm> Jak na tego policjanta spadnie super duper opierdol to kolejny
    terrorysta (samobójca) z nożem nie będzie _udawał_ 95-latka z demencją w
    chodziku pomiędzy atakami? </cynizm>

    Trup jest. Dla mnie sprawa sprowadza się zasadniczo do tego
    _jak bardzo_ opierdalać.

    --
    A. Filip