  • Data: 2023-05-26 11:07:25
    Temat: Re: Policjant użył paralizatora wobec 95-latki (Australia)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 May 2023 16:51:04 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    t-uzyl-paralizatora-wobec-95-latki-kobieta-nie-zyje

    > Jakoś mi ciężko sobie wyobrazić jednoczesne trzymanie chodzika i noża w
    > ręku - przynajmniej w sposób sugerujący zagrożenie. Chyba że zakładali
    > że ten chodzik to kamuflaż i ona tak naprawdę dziarsko chyca.

    Jeśli jednak miała i sie zbliżała, to policjant ma:
    -odebrac jej nóz w sposób sobie wiadomy,
    -poszukac sztachety lub innego podobnego przedmiotu i wytrącic jej z
    ręki ... (pałki)
    -uzyc paralizatora
    -odsunąc sie na bezpieczną odleglosc
    -odwrocic sie i udac szybko w inna stronę
    ?

    https://www.aussieknives.com/knife-and-sword-laws-in
    -australia/

    It is illegal to carry any type of knife in a public place in
    Australia, except for utility knives, such as a Swiss Army knife or a
    pocket knife with a blade no longer than 10 cm.

    Restricted knives are those that are allowed to be bought, sold, and
    used, but must not be carried in public. Examples of restricted knives
    include hunting knives, chef's knives, and kitchen knives. These
    knives must be kept at home and may not be taken out in public.

    Jak oni noże kuchenne kupują?
    A jak polują?

    A było tak
    https://www.youtube.com/watch?v=dSnosk4tWrg