eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 15 Sep 2021 11:09:57 +0200

    On Tue, 14 Sep 2021 20:34:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jakby powiedzieli, to by nie zabierali.

    Cos ci sie wydaje :-(

    > Wyobraź sobie, że nikt nie wpadł na taki kretyński pomysł, by patrol
    > powiadamiał bezpośrednio prokuratora. Choćby z tego oczywistego powodu,
    > że przerwać nie wiadomo, który ma dyżur. To nie jest jedna osoba.
    > Powiadamia się Prokuraturę. Trochę ciężko się wysyła pisma z ulicy.

    I co - pismem sie powiadamia o znalezionych zwlokach?

    Wiec patrol do dyzurnego, dyzurny policjant ... a to juz nie wiem -
    dyzurnego prokuratora zawiadamia, czy wysyla policyjnego specjaliste
    od zwlok.

    Tak czy inaczej - mamy trupa na ulicy, a policjanci z patrolu jakos
    nie powiadomili odpowiednich czynnikow, ze tu chyba trzeba slady
    zabezpieczyc ...

    > Kilka dni temu gdzieś mi się o oczy obiło. Niespecjalnie śledzę temat.

    Ja tam widze jedynie z 1 wrzesnia
    https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/wyniki-sekcji-zwl
    ok-bartka-z-lubina-nie-mozemy-ich-udostepnic/73cz2kr

    "Adwokaci rodziców Bartka Sokołowskiego, który zmarł po lub w trakcie
    policyjnej interwencji w Lubinie, otrzymali dziś kopię pierwszej
    sekcji zwłok wykonanej w Zakładzie Medycyny Sądowej we Wrocławiu. Nie
    mogą jej jednak udostępnić, bo jak mówią, zabroniła im tego
    prokuratura.

    - Niemniej jednak jesteśmy z tej sekcji bardzo zadowoleni. Wiele
    naszych podejrzeń się potwierdziło - dodaje. Nie zdradza jednak, czy
    biegli ustalili, co było przyczyną zgonu.

    Przedtem, ujawniając wstępne wyniki sekcji, prokuratura podała, że
    biegli nie stwierdzili żadnych urazów, które bezpośrednio
    przyczyniłyby się do zgonu Bartka. Nie znaleziono śladów duszenia."

    > Podobno w celu przyjęcia lądującego statku "obcych".

    Inne zwloki tak samo niefrasobliwie traktujecie?

    > To, że jakiś oszołom, który nawet pewnie nigdy w tej miejscowości nie
    > był - o tym, by widział zdarzenie nie wspominając - wypisuje takie
    > rzeczy, to nie świadczy o niczym.

    Ale o jakie wypisywanie chodzi? Posluchaj sam

    https://www.youtube.com/watch?v=FABRLse5JEo
    https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/smierc-bartka-sok
    olowskiego-ujawniamy-nagrania-z-karetki/s8v3s1q

    > Bo są "sprzątane". Rzuć okiem tu: https://tiny.pl/97q6q. Tylko to mało
    > chwytliwe.

    No i nie wiadomo gdzie zmarli - na ulicy czy spokojnie w mieszkaniu.
    A - wiadomo - w mieszkaniu i w szpitalu.
    A nie biegali po ulicach w narkotykowym szale.

    A jest tego wiecej? Bo jak Tusk dumnie likwidowal handel dopalaczami,
    to jeszcze zadnej ofiary smiertelnej nie bylo.

    A poza tym ... czytales:
    "Policjanci i prokuratorzy zaznaczają, że jeszcze nie wiadomo, czy to
    ten mężczyzna sprzedał im substancje, które okazały się śmiertelne.
    Powinno się to wyjaśnić po szczegółowych badaniach."

    Rzetelny dziennikarz, czy pismak - bo winny niby zlapany, a fakty
    jeszcze nieustalone :-)

    Swoja droga ciekawe, jak go namierzyli ... czy po prostu akcja
    wymierzona "w srodowisko", skoro "35-latek jest jednym z zatrzymanych
    po tym ..."

    No i jeszcze
    "Prokurator rejonowa w Mikołowie Maria Zaręba powiedziała PAP, że
    podejrzanemu, który jest jednym z trzech zatrzymanych, przedstawiono
    zarzut uczestnictwa w obrocie dopalaczami w znacznych ilościach
    W trakcie zatrzymań mundurowi odnaleźli blisko 30 gramów takich
    substancji. "

    > Oni też mordują? Normalnie zmowa "kulsonów" i policjantów jakaś.
    > Zacząłeś już oglądać się za siebie? :-)

    A nie? Dopadnie czlowieka policyjny patrol, potem sie kaza przyznac,
    w kiblu potraktuja paralizatorem, udusza ...

    J.