    From: Pawel Sawicki <P...@v...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i tzw. "spisywanie".
    Date: Mon, 11 Feb 2002 14:20:17 +0000 (UTC)
    Sender: Pawel Sawicki <x...@l...imm.org.pl>

    Leszek <l...@m...icpnet.pl> wrote:
    > Czy masz tylko takie problemy?
    No niby nie, ale tak mnie to troszke zdziwilo. Poza tym, to byl moj pierwszy
    raz, a wiadomo jak sie czlowiek wtedy czuje :)

    > No ale do rzeczy.Policja ma prawo kazdego wylegitymowac na podstawie ustawy
    > o Policji(jesli sie nie myle art.15).Legitymacje policjant umundurowany
    > okazuje tylko na twoje zadanie.A czy moga twoje dane do czegos
    > uzyc?tak.Dokladnie tak jak ci funkcjusz powiedzial.Jesli bedzie pozar albo
    > wlamanie to moga cie wezwac i przesluchac.
    O to mi chodzilo. Chcialem sie upewnic, ze takie "praktyki" sa zgodne z
    prawem. Dzieki za odpowiedz :) (Zycze Tobie tylko takich problemow :))

    Pozdrawiam
    Pawel Sawicki
    --
    If all the world is a stage, where is the audience sitting?