  • Data: 2021-06-14 10:25:17
    Temat: Re: Polak katolik [konkordat Akcji Wyborczej Solidarność + Unii Wolności]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako harcerz trafiłem na szkolenie instruktorów (przyszłych).
    Szkolił nas jakiś aktywista z HSPS.
    Wyliczał sposoby kształtowania grupy i wielokrotnie podkreślał, jakim wspaniałym
    mechanizmem jest wyszydzanie myślących inaczej niż
    my.
    Wielokrotnie, bo wielokrotnie się z nim nie zgadzałem (nie że nie jest, lecz że tak
    nie można, "to nie po harcersku").
    Nie spalili mnie na stosie, ale już więcej nie poszedłem.

    -----