  • Data: 2020-11-23 07:45:47
    Temat: Re: Pojedynek obywatela z policją pod Pałacem Kultury
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-11-2020 o 00:55, Henryk Hajdan pisze:
    > Trochę stare, ale facet z konstytucją i wyrokiem Sądu Najwyższego w
    > plecaku to już jest dziwne.
    >
    > https://www.facebook.com/watch/?v=258807931996721
    >
    > Czy funkcjonariusz usiłujący wylegitymować obywatela popełnił jakiś błąd ?
    >
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    900300179/U/D19900179Lj.pdf

    > https://oko.press/bylem-gotow-na-samotny-pojedynek-z
    -policja-po-8-godzinach-obywatel-wygral/

    Niestety obecnie nie mamy juz do czynienia z policją, tylko z oddziałami
    porządkowymi okupanta. Łapanki, działania niezgodne z prawem Przykład
    sprzed paru dni:

    https://www.facebook.com/WlodekCiejkaTV/videos/10035
    57400055508/

    Mam nadzieję, że wkurzy ro wystarczająco dużą liczbę osób i po obalenia
    uzurpatorów, wszyscy mundurowi działający niezgodnie z prawem zostaną z
    tego rozliczeni.

    Przypominam, że policjant ma obowiązek odmówienia wykonania rozkazu
    niezgodnego z prawem.

    --
    http://zrzeda.pl