  • Data: 2005-10-13 17:46:15
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndksb3n.fdv.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Zdjęcia z zabaw z wcześniakiem to utwór? może jeszcze dzieło?

    Nie jest istotne, co jest na zdjęciu.

    > Gościu bardzo dobrze zrobił. Sukom należy się publiczne piętno.

    A to już wskazuje na wysoki poziom intelektualny autora tekstu. nie
    skomentuje.

    Przy okazji przyszło mi do głowy, ze publikacją tych zdjęć naruszono
    ochronę wizerunku noworodka. Bez zgody jego rodziców również nie wolno
    było tych zdjęć publikować o oni też mogą się domagać od mediów
    odszkodowań.