  • Data: 2010-05-29 14:38:57
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawości - na czym ta "złość" polega?

    Nie wiem. Widać to zła ulica była :D
    https://wnioski.openonline.pl/karty/
    Spróbuj sobie sam... Zaznacza na czerwono i nie przechodzi dalej. A jak
    wklepać Pojebana, to przechodzi. Widać mają słownik Worda podpięty, bo
    on ją ciągle przerabia na Smakoszowska :D

    > Chyba już wyrażałem opinię, że dobrowolną umowę o korzystanie z pieczątek
    > wolno zawrzeć :]
    > Skoro piszesz o "zakładzie pracy", to jak mniemam występujesz w roli
    > konsumenta (a nie przedsiębiorcy), więc być może wersję z wymogiem
    > kolorowej pieczątki dałoby się podciągnąć pod klauzulę niedozwoloną
    > albo inne naruszenie prawa konsumenta.
    > Ale "tutejsze" dyskusje raczej dotyczą urzędowego obowiązku posiadania
    > pieczątki, a nie możliwości zawarcia umowy że pieczątka będzie :)

    Tak, ale ja nie że te dyskusje są złe, ale że jako zakład pracy lepiej
    sobie zrobić ładną i kolorową :D Dla dobra pracowników.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek