    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Perturbacje telekomunikacyjne
    Date: Wed, 23 Apr 2003 02:11:19 +0200

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b84kqq$qs2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z przyczyn jak łatwo się domyślic ekonomicznych mam zaległości w
    abonamencie
    > telefonicznym około 1000 zł.Od dwóch miesięcy telefon nie działa już w
    obie
    > strony,czyli ani do mnie nie można się dodzwonić ani ja nie mogę wykonać
    > połączenia.
    > Jednak za te dwa miesiące przysłano mi do zapłacenia abonament jak gdyby
    nic
    > się nie działo.
    dołożę się z pytaniem: coś słyszałem, że nie można wystawić faktury VAT
    jeżeli usługa nie zostałą zrealizowana lub gdy zaliczka w wys przynajmniej
    50% nie została zapłacone?

    bo to pod to podchodzi, mi tez TPSA wystawiała przez 3 miesiaca fakture VAT
    za abonamenty któe nie były uruchomione.

    Pozdr

    Icek

    PS Czy można nie zgodzić się na upoważnienie do wystawiania faktur VAT za
    usługi telekomunikacyjne bez podpisu odbiorcy?