  • Data: 2006-04-22 12:14:34
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > Byc moze, ale znam osobiscie takiego czlowieka i wielu ludzi chcialoby miec
    > tak normalna rodzine i szczesliwe dziecinstwo, jak on. Co innego, ze obaj
    > jego tatusiowie sa ludzmi, ktorych zaklasyfikowalbym do "inteligencji", ale
    > w moim mniemaniu nie dyskwalifikuje to prostych, dobrych, uczciwych ludzi,
    > ktorzy rownie dobrze tez mogliby poza wlasna preferencja pewne pryncypia
    > moralnosci dziecku przekazac. A dorosly czlowiek i tak w duzej czesci sam
    > ksztaltuje swoj swiatopoglad.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    To powiedz mi ile dzieci wyrasta na normalnych ludzi jeśli wychowali się
    w pijackim domu schadzek? Inaczej: Jak bęzdiesz sie wychowywał wśród
    gansterów to jako dorosły człowiek możesz nie widzieć nic złego w handlu
    kradzionymi autami, w zabicu kogoś. Dzieci wynoszą wzorce z domu.
    Pewnie, że nie wszystkie powtórzą te wzorce, ale większość.
    Homoseksualizm to nie jest wrodzone zachowanie, a nabyte. Udowodnijcie,
    że nie. A skoro nabyte to i mozna je powielać. Niech tam sobie
    homoseksualiści żyją, mnie nic do tego - Bóg ich osądzi. Ale skoro nie
    dostali ani oni, ani zwierzęta możliwości homoseksualnego rozmnażania to
    dzieci mieć nie powinny - logiczne chyba.