  • Data: 2022-06-17 19:31:09
    Temat: Re: Paszporty covidowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A lokomotywy sprawią że krowy przestana się doić... Zakotwiczyłeś się
    > mentalnie w 19 wieku?

    Wręcz przeciwnie. W XXI wieku podobało mi się to, że można było
    praktycznie wszedzie jechać - potrzebny był dowód lub paszport, co jest
    formalnością.

    A teraz okazuje się, że takie praktyki to XIX wiek i w celu
    zagwarantowania wolności poruszania się, ogranicza się tą wolność (co
    jest sprzecznością samą w sobie) papierkiem wydawanym na podstawie... no
    właśnie - czego i po co, skoro szczepienie nie zapobiega zachorowaniu i
    transmisji (nie zapobiega znaczy ma przyzerową skuteczność).

    Zresztą to raczej ty twierdzisz, że od lokomotyw i samolotów ludzie
    poumierają jeśli pasażerowie nie będą mieli niezbędnego papierka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!