  • Data: 2006-12-02 15:32:54
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: "Guciowa" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Świadkiem. Oskarżycielem będzie policja.

    > Jeśli policjant stwierdził wykroczenie - to nie.

    Ale... jeśli ktoś miałby już przegrać - to policja przegra, nie
    ja?
    A wykroczenie stwierdza się 'naocznie' - tzn. zobaczył i stwierdził?
    Słyszałam jak dzwonił dopytując się o paragraf, ale przy samej
    rozmowie z sąsiadem mnie nie było.

    Powiem wprost - chodzi o koszty. Mam nadzieję, że jak się sąsiad z
    tego obronną ręką wywinie to ja nie zapłacę za 'nieuzasadnione
    wezwanie' czy 'przegranie sprawy'??

    Od niedawna mieszkam na swoim, a wcześniej z rodzicami w okolicy
    raczej spokojnej... więc nigdy po sądach nikt nikogo nie ciągał...

    Ania

    PS Swoją drogą jestem ciekawa czy jestem czepialska? Czy Wam też pod
    oknami palą śmieci i Wy cierpliwie to znosicie? Czy może mój
    sąsiad jest jednak nienormalny troszkę?