  • Data: 2006-12-02 16:06:17
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Guciowa" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1165071357.121189.288060@79g2000cws.googlegroup
    s.com...

    No właśnie... ja będę świadkiem, czy oskarżycielem? Czy może
    być tak, że sprawę przegram???

    Witam.
    Może być tak że sprawę przegrasz... a to z bardzo trywialnego powodu.
    Jeżeli Rada Miasta pozwoliła na spalanie organicznych szczatków roślin (tj.
    liście gałęzie zeschłą trawę itp... itd....) to z powodzeniem gość może się
    do tego odwołać.
    Mieszkam w Chełmie i wiem że u nas zostało wydane takie pozwolenie w okresie
    od 1 listopada do 31 marca.
    Twoim zadaniem będzie to aby udowodnić że spalał plastik ew. inne śmierdzące
    sprawy.