  • Data: 2005-02-11 15:41:22
    Temat: Re: Oszukalem Urzad Skarbowy?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Czy to była umowa zlecenie?
    > Jeżeli tak, to w oógle ci tego pitu nie powinni przysłać. Mają jakąś
    > fujarę księgową.
    > Powinni pobrać 20% podatku, resztę ci wypłacić i zapomnieć o sprawie.
    > Jak ci już ten pit przysłali, to zrób korektę i wyślij jeszcze raz.

    Przysłać powinni, uwzględnić w rocznym powinieneś, ale ponieważ z umowy
    (zlecenia/o dzieło?) ZOSTAŁA już pobrana zaliczka na podatek dochodowy,
    to kwota podatku (w rocznym picie) się nie zmieni.
    IMHO skorygować, nie wiem czy nawet trzeba prosić o niekaranie.
    Najlepiej pogadać w skarbówce, bo i tak się tam sprawa skończy.
    Najważniejsze, że nie zaplaciłeś mniej niż powinieneś (a raczej nie
    wyliczyłeś że masz zapłacić mniej)

    MAc