eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa? › Re: Oko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach demokratycznego państwa prawa?
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oko.press "pyta": Czy izraelski Pegasus mieści się w ramach
    demokratycznego państwa prawa?
    Date: Sat, 1 Jan 2022 13:08:19 +0100
    <61cf3d7a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>

    > W Polskim języku nie ma litery "X".

    Litery "t" też nie ma?
    LOL

    Ty jak coś pierdolniesz, to ręce opadają.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alfabet_polski

    A po drugie, to nie jest polskie słowo, więc to słowo może mieć w dupie
    czy w polskim alfabecie jest jakaś litera, czy nie ma.

    > To, że niektórzy tak piszą, to nie
    > oznacza, że tak jest dobrze.

    Twoja ignorancja jest zadziwiająca. Przecież to jest kłamstwo.
    Nie, niektórzy, tylko wszyscy, którzy mają z tym jakąkolwiek styczność
    piszą poprawnie, oprócz ciebie.

    Nikt normalny nie pisze "eksploid". A już na pewno nie w środowisku
    programistów, czy ludzi którzy zajmują się bezpieczeństwem, więc nawet
    nie uda ci się tego zwalić na jakiś żargon, czy pseudo dowcipne
    spolszczenie. Takiego delikwenta spacyfikowaliby śmiechem i wywalili w
    sekundę z roboty, bo cholera wie czego jeszcze taki ignorant nie wie i
    jakich jeszcze pojęć z zakresu bezpieczeństw nigdy na oczy nie widział.
    Nie wspominając o komunikacji ze współpracownikami, czy o pisaniu
    dokumentacji.

    Czasem się zdarzy, że jakiś redaktorzyna ignorant na swoim blogu/w
    artykule użyje pokracznego spolszczenia "eksploit", albo ktoś, kto po
    prostu nie ma z tym do czynienia na co dzień, więc nie ma się o co czepiać.

    Ale "eksploiD"? Tak nawet nie piszą ignoranci.
    Jak napisałeś tak pierwszy raz, to faktycznie pomyślałem: literówka,
    dziwna i trudna do uzyskania, ale nie niemożliwa. "eks" zamiast "ex" -
    też dziwne jak na człowieka zajmującego się zawodowo bezpieczeństwem
    internetowym, ale ok, może jakiś patriota i spolszczenia pomagają mu zasnąć.

    Gdy "eksploid" napisałeś kolejny raz, to rozwiałeś wszelkie wątpliwości.

    > To jak z palcem na spuście na zdjęciu.
    > Poznać idiotę, ze się tego czepia. :-)

    A po czym poznać ignoranta, który kreuje się na fachowca i równocześnie
    nie wie, jak poprawnie piszę się jedno z najczęściej używanych
    słów/terminów w tej branży?
    I jak nazwać takiego kogoś, kto się upiera, że poprawnie jest tak, jak
    on pisze, skoro każdy może w 3 sekundy sprawdzić jaka pisownia jest
    poprawna? Bo chyba rozumiesz, że google nadal jest czynne dla wszystkich?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr