eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za wadliwe działanie licznika energii elektrycznej › Re: Odszkodowanie za wadliwe działanie licznika energii elektrycznej
  • Data: 2011-01-09 11:25:04
    Temat: Re: Odszkodowanie za wadliwe działanie licznika energii elektrycznej
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-09 11:44, Jan Werbinski pisze:

    > Ja nie mogę podpiąć się pod zegar elektrowni, tylko muszę mieć osobny.

    I to jest _Twój_ zegarliczik? No to rzeczywiście masz problem -
    elektrownia będzie go miała w d...

    > Problem jest tutaj inny. Zegar daje sygnał, ale licznik nie przełącza
    > liczydła.
    > Problem jak to teraz udowodnić, jeżeli dzieje się losowo i jak dostać
    > zwrot kasy.

    Podejrzewam jednak że to zegar dostawcy prądu.
    U mnie w takim przypadku zrobili korektę - po reklamacji przeliczyli
    zużycie wg podobnego okresu z ub.r. i wszyło ... 7 zł różnic. ;)

    Bez reklamacji licznika nie obejdzie się. ;)

    --
    spp