    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Date: Fri, 5 Feb 2010 15:27:49 +0100

    W wiadomości news:hkh7rf$5pt$1@news.onet.pl basteku
    <b...@N...interia.pl> pisze:

    > no i ???? ...
    No i już.

    > nie umiem czytac w Twoich myslach ..
    Wiem. To zresztą nie jest jedyna pozycja w twoim zestawie braku
    umiejętności.

    > czyli rozumiem
    Wątpię.

    > no wlasnie Ty ... wiec o co Ci chodzi ???
    Jak to? Napisałem to przecież jasno i w sposób przystępny dla przeciętnie
    kumatej osoby.

    > trudno zrozumiec proste nie skomplikowane slowa ??
    Bywa, że tak. Takie właśnie sprawiasz wrażenie.

    > no comments ... :)
    Dobra decyzja.

    > No comments :))
    Na twoim miejscu też bym tak zrobił.
    Na szczęście nie jestem na twoim miejscu.

    > gdyby same docenty na swiecie byly, to nie mialby kto w Twoim biurze kibla
    > umyc ...
    Głupstwa gadasz. Umje wówczas doktor. Albo magister.
    A ty masz chociaż maturkę (nie taką kupioną na bazarze)?
    Bo po pisowni i znajomości ortografii zawodówką najwyżej zalatuje...

    > oczywiscie :))) ... zadna praca nie hanbi, ale obrazac juz mozna osobe np
    > pracujaca jako ochroniarz :)))
    Głupoty.

    > rece opadaja :))
    Żeby tylko ktoś ci nie przydepnął jak się będą wlokły po ziemi. ;)

    > Znow nic nie wnoszaca do dyskusji opinia :))
    To tylko twoje zdanie. Ergo - bez znaczenia.

    > Dla mnie to juz niestety sie robi EOT ... conajmniej trzy nie wnoszace do
    > dyskusji riposty ...
    EOT to ty sam sobie możesz najwyżej zrobić, docencie.
    I to będzie dobra decyzja, czego życzę.
    Ale jeśli chcesz, to możesz dalej głupoty pisać, to powszechnie dostępna,
    nie moderowana grupa.

    --
    Jotte