  • Data: 2010-02-05 15:19:01
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-02-05 15:35, Użytkownik witek napisał:

    > To jest naduzywanie,
    > chca przegladac plecak chca za sam fakt posiadania plecaka, a nie za
    > podejrzenie, ze cos ukradłeś.

    Nie jest to pierwsza dyskusja o plecakach na tej grupie.
    Kiedyś miałem okazje być w takim markecie gdzie ambitna
    ochrona sprawdzała plecaki, nie wszystkim, do kontroli
    wybierali ludzi młodych sobie wiadomym systemem.
    Z ciekawości stałem i się przyglądałem, sprawdzali tak
    mniej więcej co trzeciego garbusa. Sugeruje to że jednak
    nie za samo posiadanie sprawdzają.