    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Date: Fri, 5 Feb 2010 13:51:00 +0000 (UTC)

    basteku napisal:
    > Ja powiem, napisze, tylko jedno. Akurat nie interesuje mnie aspekt
    > prawny zdarzenia, ale spoleczny. Niech ktos mi wytlumaczy ... czy to az
    > taki problem jest pokazac zawartosc plecaka ???

    Tak. Problem. Typowa jest bowiem eskalacja zadan. Na poczatek pokaz plecak,
    potem zdejmij buty, potem ubranie wierzchnie, na koniec rozbierz sie do naga.

    Jezeli uwazasz to za przerysowane, to przyjrzyj sie, jak taka wlasnie
    taktyke salami stosuje sie na lotniskach. Piec lat temu lecac do USA
    wzialem sobie w bagazu kabinowym kilka Muszynianek, zeby nie byc
    uwiazanym do napojow pokladowych. Teraz to pewnie skonczylbym w Guantanamo.
    A to tylko piec lat.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek