    From: basteku <b...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Date: Fri, 05 Feb 2010 14:52:43 +0100

    W dniu 2010-02-05 14:20, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:hkh3vt$nsj$1@news.onet.pl basteku

    > Nagabywanie, zaczepianie, nękanie itp. wiesz co to jest?

    no pewnie :) .. nie jest to napewno prośba, zapytaniem .. .

    > Nie odnoszę się do sytuacji opisanej przez wątkoczyńcę, tylko do twojej
    > wypowiedzi.

    no i ???? ... nie umiem czytac w Twoich myslach ..

    > Tacy to stoją, robią co im wolno, nie zaczepiają i nie próbują
    > przekraczać uprawnień.

    czyli co ?? czyli rozumiem, ze jest paragraf na to ze nie wolno prosic ??

    > Tak, niewidomy jesteś?
    > Ja pisałem.

    no wlasnie Ty ... wiec o co Ci chodzi ??? ja pisalem o plecaku ...
    trudno zrozumiec proste nie skomplikowane slowa ??

    > Tobie się wydaje, że nic nienormalnego w otwieraniu plecaka przed
    > gównianym stójkowym, a komuś innemu tak samo może być z zajrzeniem w
    > galoty. Czy z tego powodu dasz się przekonać do wywracania kieszeni na
    > miłą _prośbę_ czegoś takiego w mundurku?

    coz ... moja opinia dotyczyla zagladania do plecaka a nie zagladania w
    gacie ... proste ... moze za proste dla Ciebie ..

    > Więc niech ciecie nie sprawiają problemów.

    no comments ... :)

    > Nie, nie każda. Ale to i tak moja sprawa.
    > Bezsensowna kazuistyka - jeśli _poproszę_ ochroniarza o wywrócenie
    > (jego) kieszeni i będę próśbę tę ponawiał, to co to będzie?

    No .. skad sie biora tacy ludzi ??? nie rozumieja prostych slow ...
    wchodzic do sklepu ... plecak ... prosba ... dodaja swoje ego w postaci
    gaci, kieszeni, obracaja kota ogonem ...

    > Jesteś mądry inaczej z natury czy to cecha wyćwiczona?

    No comments :))

    > Faktycznie - same tam docenty robią... ;)
    > A jak pracuje uczciwie to ludzi nie zaczepia.
    > I zaznaczę - wyznaję pogląd, że żadna praca nie hańbi, ale i
    > niekoniecznie zaszczyt przynosi.

    gdyby same docenty na swiecie byly, to nie mialby kto w Twoim biurze
    kibla umyc ...
    oczywiscie :))) ... zadna praca nie hanbi, ale obrazac juz mozna osobe
    np pracujaca jako ochroniarz :)))
    rece opadaja :))

    > Kto będzie oceniał kto jest jaki? Może ty?

    ??? no i ??? wymyslanie na sile pytan ?? troche wysil sie ...

    > Hmm, czy chciałbyś decydować jakie się mogą pojawiać?

    Znow nic nie wnoszaca do dyskusji opinia :))

    Dla mnie to juz niestety sie robi EOT ... conajmniej trzy nie wnoszace
    do dyskusji riposty ...

    Pozdr.
    Bastek