    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych w szkole
    Date: Sun, 22 Nov 2009 23:45:49 +0100

    W wiadomości news:hece90$4fd$1@news.onet.pl Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > I podpisuje sie pod nim Pan Szkoła Podstawowa nr 23.
    > Żałosny jesteś.
    Widocznie widziałeś, niedouczony bałwanie, jedynie swoje świadectwa kupione
    na bazarze.
    Świadectwo jest sygnowane pieczęcią okrągłą szkoły i to jest podstawa jego
    mocy urzędowej. Podpisuje je dyrektor szkoły, jako jej organ reprezentujący
    ją na mocy ustawy. Część merytoryczną (zawierającą m.in. oceny) podpisuje
    uprawniony nauczyciel (niekoniecznie wychowawca) oraz poświadcza parafą inny
    nauczyciel (tzw. collowanie).
    Kazałem ci nie pisać skoro się nie znasz.

    --
    Jotte