eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Fri, 17 Feb 2023 15:11:32 +0100
    <63eabb0a$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <tsee5n$tkp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <63eac259$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqay7qzm9tv9$.1hh8itest1vk0$.dlg@40tude.net>
    <63eb64e7$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    <mzb5q879uu37$.dh6wfxvmlost$.dlg@40tude.net>
    <63ebec46$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>
    <hyck740659ih$.y9jdlw2fyl13$.dlg@40tude.net>
    <63ee9764$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <okfdcte4va5y$.18u8rxfa8yv1f$.dlg@40tude.net>
    <63ef7412$0$9597$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 17 Feb 2023 13:33:22 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli nie ma rodziny, to ktoś musi zwłok pilnować.

    Ktos pogotowie wezwal ... ale fakt, mogla byc opiekunka.

    > Totez, jest tam kilka problemów.

    > W skali powiatu kilka razy w tygodniu. Bywa kilka na zmianie, ale to już
    > po prostu pech.

    Wy tam macie 216 tys ludzi. Czyli jakies 3000 zgonow rocznie,
    60 tygodniowo.
    Widac 90% lekarzy nie sprawia kłopotow :-)

    > Oczywiście. Wiadomo skąd i którędy jechała. Gdzie się zatrzymywała.

    To jak - mozna o to spytac w luźnej rozmowie, czy nie można?
    A ciecia na parkingu to pytacie czy nic podejrzanego nie widzial,
    czy nie wolno ... bo skoro mógł być na parkingu, to podejrzany jest.

    J.