eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 23:13:23
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2023 o 23:07, J.F pisze:
    > Tu nie tylko rodziny.

    Ogólnie napisałem. Przy typowych sprawach to rodzina, znajomi. No
    trudno, by nagle Shrek rozpętywał aferę, ze zamordowano kogoś, kogo nie
    zna.

    > No, Pyjas to tak nie bardzo wiadomo jak i od czego zmarl, chyba
    > ze
    > "W dokumentach śledztwa zachowała się notatka mówiąca wprost o
    > zleceniu Marianowi Węclewiczowi przez agenta SB ps. ,,Janek" pobicia
    > Pyjasa"
    >
    > Ale Przemyk ... tak jakos wyszedl z komisariatu, przewrocil sie,
    > i uderzyl brzuchem w kamien ...

    Nie komentuję, bo nie mam żadnej sensownej wiedzy poza tą dostępną w
    Internecie. Skoro przez tyle lat nikt tego nie wyjaśnił, to my tu teraz
    mamy też niewielką szansę.

    > No ale jak - przesluchac przeciez nie wolno, bo nie wiadomo, komu
    > nalezy postawic zarzuty ...

    Szklana kula, wahadełko, fusy od kawy. jakoś dajemy radę :-P

    --
    Robert Tomasik