  • Data: 2003-02-23 23:47:20
    Temat: Re: Niesolidny wykonawca mebli-moje prawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To głównie zależy od formy projektu.
    Jeśli projekt był wykonany w formie rysunku technicznego, to normy określają
    tolerancje wymiarów, jeśli ich na rysunkach nie podano. Jak nie mieści się w
    tolerancji, to jest źle i do poprawki. Jeśli projekt stanowiły szkice, no to
    wszystko, co będzie do nich podobne, będzie dobre. Wystarczy, że będą
    zachowane proporcje. Jeśli umówiliście się na "gębę", to każde meble będą
    dobre, bo nie można ustalić jakie miały być.
    Nie można określić procentu niezgodności mebli z projektem. Mnie
    przynajmniej żaden wzór do głowy nie przychodzi. Stąd też nie ma sensu
    rozważać, jaki byłby dopuszczalny.