  • Data: 2007-05-24 18:44:43
    Temat: Re: Nielegalny swiatlowod dlugie
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 May 2007 12:22:54 +0200, AdamW napisał(a):

    > - nie razdze go przecinac - wtedy dopiero to ty zaplacisz za straty i
    > wstrzymanie ruchu telekomunikacyjnego - na nim moze chodzic cale miasto,
    > moze tam jest jakas duza firma ktora pozwie tpsa za brak łączności a ta
    > pozwie ciebie.

    To proszę sobie poszukać w archiwum co się działo pod warszawą kilka lat
    temu - właśnie z magistralną linią tepe, która przebiegała przez grunty
    prywatnej osoby. Osoba ta, w skrócie, skierowała sprawę do sądu bo nie
    mogła dojść z operatorem do porozumienia. Wyrok prawomocny się zrobił, a
    tepe nadal nic nie zrobiła .... po jakimś czasie nastąpiła "awaria" na
    odcinku który przebiegał ów kabel. Szybko pojawili się technicy z tepe by
    "sprawdzić co się stało". Właściciel ich nie wpuścił, zrobiła się poważna
    chryja, policja, prokuratura itd. Właściciel gruntu nieugięty twierdzi że
    tu nie ma i nie powinno być ich kabla - i jeżeli wejdą na jego teren to ...
    i tak sobie stali ... Kilka dni ogromna część ruchu "szła" przez jakieś
    podrzędne magistrale, ktoś nie miał łączności itd. W stratę poszła tepe
    .... a mogli dojść do porozumienia z właścicielem gruntu, a później już
    mogli wykonać prawomocny wyrok sądowy i byłoby z mniejszymi kosztami ... a
    tka musieli kilka kilometrów zdaje się robić w kilka dni (najgorsze były
    załatwianie wejścia w teren i zgody pewnie :)))
    Tak to wtedy zapamiętałem ... gdzieś na pewno jeszcze leży ten artykuł ;)