  • Data: 2009-07-09 21:51:12
    Temat: Re: Motocykl z inną ramą (bez dokumentów)
    Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 16:25:42 -0500, jakże pięknego
    witek <w...@g...pl.invalid> wystukał co zawarte poniżej:

    : Solaris wrote:
    : >
    : > Na ramie są te same numery co w dukumentacji.
    :
    :
    : Pytanie czy takie same jak wyszły z fabryki.
    : Nie takie rzeczy się podrabia.
    :
    :
    :
    : > Przyjdzie rama pójdę na policję, zapytam
    : > ich o to czy jest legalna.
    :
    : Ewentualnie wyjdziesz bez niej, ale wyjdziesz.

    I co normalnie mam iść z dokumentacją ramy na policję i poprosić
    ich o to, żeby sprawdzili czy nie jest kradziona? Pomyślą, że jestem
    jakiś jeb***ty... ;-)

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname