    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkania PLUS dla sędziów
    Date: Sun, 28 Jun 2020 23:44:54 +0200

    W dniu 2020-06-28 o 22:57, Sonn pisze:
> [...]
    kanie-plus-dla-sedziow-emerytow-sn.html

    > Palestra, moje drogie, głupiutkie i niedouczone dziecko, to adwokaci.
    > Idź się błaźnić gdzie indziej.

    Dzieckiem Twoim nie jestem, ale dziękuję za uświadomienie mnie.
    Poza tym ta grupa nie jest dla profesjonalistów (pewnie takich jak Ty),
    tylko dla różnych obywateli. Dziwię się, że Ty czytasz tę grupę zamiast
    udzielać porad na specjalnych stronach na których możesz "rozwinąc
    skrzydła".

    --
    animka