  • Data: 2023-09-26 15:50:14
    Temat: Re: Masowe groby cd. (Kviat w ekstazie & "ż" ściema)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Sep 2023 05:02:10 -0700 (PDT), Alojzy Gąska wrote:
> [...]
    nagłówkami z zeszłego lata, dotyczącymi odkrycia co najmniej 1300 nieoznakowanych
    grobów zawierających szczątki dzieci ze szkoły rezydencjalnej, oto co nam pozostało.

    > ctrl+v z innej grupy świeże
    >
    > Podawali wiadomosci i rezultaty z eskawacji grobow tych residential schools na
    terenie jednego z rezerwatow.
    > Razem z wywiadami oraz obszernym materialem video. Rozkopano i przesiano przes
    sita 17
    > domniemanych grobow dzieci wczesniej zidentyfikowanych radarem. Rezultat badan -
    0.
    > Nie znaleziono zadnych szczatkow.

    Czyli co - georadar znowu dał d*?
    A kościół spłonął, czy nawet kilka :-)

    Spisek rządu? :-)

    Ale nasuwa mi sie jeszcze jedna hipoteza. Georadar wykrywa jakies
    substancje po rozkładzie ciała. Ciala sie rozlozyly dobrze, ale
    substancje zostały. Georadar widzi, a sito nie ..

    Moze nawet nie substancje, tylko struktura gleby inna, luźniejsza np.

    Tylko zaraz - chrzescijanska szkola powinna pochować w trumnie.
    Ile sie rozklada trumna, a ile ciało w niej? Bo chyba wydobywamy
    czasem starsze kosci?

    No tak, ale jak żadnych kosci nie było, to nie ma sie co dziwic,
    ze i zadnych sladów nie ma :-)

    J.