  • Data: 2023-09-27 13:01:28
    Temat: Re: Masowe groby cd.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-27, Alojzy Gąska <g...@g...com> wrote:
> [...]
    gy-residential-school-remains-1.6049776

    > Między tymi miejscami (twoje vs moje) jest jakieś 2000 km więc łaskawie pierw
    sprawdź co chcesz napisać,
    > a później pisz. Tak, tylko Kanada się zgadza, w twoim i moim jest Kanada i na tym
    > podobieństwa się kończą.

    Sądzisz, że georadar działa inaczej w twoim miejscu? W ogóle wiesz jak
    to działa? To są pytania retoryczne, na które nie oczekuję od ciebie
    odpowiedzi.

    > Wiecej czytać i mniej pisać.

    Udzielający takich rad zwykle sami mają deficyty z zakresu rad, których
    udzielają. Jesteś tego tak dobitnym przykładem, że nawet nie dotarło do
    ciebie co z tego artykuły dla twojej małej krucjaty wynika.

    --
    Marcin