  • Data: 2005-04-13 11:47:17
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umorzenia ? Moze ... w kazdym razie mozna bez problemu dostac rozłożenie
    > mandatu na raty. I nie trzeba do tego sądu ...

    Może przeczytaj dokładnie jeszcze raz mój pierwszy post ;-)
    Policja nie wyrobiła się w 30 dni z nałożeniem na mnie kary, dlatego
    oddała sprawę do sądu grodzkiego. Ten przychylił się do wniosku Policji
    - nałożył na mnie karę 300 PLN + 80 PLN kosztów sądowych. Wpłaciłem raz
    130 PLN, teraz 100 PLN. Zostało mi 150 PLN. Wiem, że rozłożenie na raty
    nie jest problemem, zresztą nawet bez podania o to można spłacać w
    ratach. Pytałem o możliwość umorzenia owych pozostałych 150zł (lub
    trochę mniej). Czy ktoś przechodził to na własnej skórze? Jest sens
    pisać do nich jakiekolwiek podanie w tej sprawie czy nie ma co liczyć na
    umorzenie i musze spłacić ten mandat co do grosza - nawet w kawałkach
    (np 50pln/miesięcznie)?