  • Data: 2005-04-14 06:36:42
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gollum napisał(a):
    > Dostałem mandat z fotoradaru - ponieważ Policja się nie wyrobiła w ciągu
    > 30 dni, sprawa poszła do sądu grodzkiego. Sąd oczywiście się przychylił
    > do wniosku - 300 PLN mandatu + 80 PLN kosztów. Zapłaciłem już 130 PLN i
    > 100 PLN. Czy jest jakikolwiek sens pisać wniosek do sądu z prośbą o
    > umorzenie pozostałej kwoty (150PLN) ze względu na trudną sytuację
    > materialną itd, czy wogóle sobie takie pismo odpuścić, bo i tak nie
    > zostanie uwzględnione (ze względu na sądowy wyrok). Proszę o poradę

    a wlasnie jak to jest
    przeciez to nie jego wina ze policja dala ciala, jakby sie zajmowali
    swoja robota to by zaplacil zwykly mandat,

    czy w takim wypadku mozna sie po prostu odwolac i oskarzyc ich o celowe
    dzialanie na szkode popelniajacego wykroczenie, albo zaplacic tylko
    kwote mandatu wynikajaca z taryfikatora z pominieciem kosztow sadowych?