  • Data: 2005-04-14 14:37:43
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to ma do winy? Od umarzania i zwalniania od opłat są inne przepisy.

    Do winy nie ma nic .. ale sady staraja sie tez likwidowac bledy i nadmierna
    opiekunczosc policji .. za co im chwala. W przypadku smiesznej sprawy albo
    zawyzonego nieprzyjetego mandatu sad wrecz powinien zwolnic z oplaty - bo to
    sie mija z celem. Ja mielem przekroczenie o 17km w taki chamski sposb ze na
    fotce bylo widac tablice 10m za samochodem (wyjezdzalem z zabudowanego). Sad
    dal mi 50zl i zwolnil z kosztow. (przyznalem sie do winy i poinformowalem ze
    nie z mojej winy nie doszlo do wystawienia mandatu w terminie).

    no to jest przyklad.. 300zl to smiesznie duzo za takie przewinienie - po co
    sad mialby to znizac powiedzmy do logicznych 150-200zl i jeszcze dodawac
    70zl kosztow - cala jegoprac pojdzie na marne ;)

    > Przekroczyłeś chyba o 37 km/h, ale mniejsza o to. Siedź i ciesz się.

    ;) zalezy jaka to byla droga ;)