  • Data: 2005-04-14 10:16:31
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hihi... zapomnij.. jakby nie popelnil wykroczenia to by problemu nie bylo.
    > Policja ma to gdzies ze sie nie wyrobila, mialem identyczny przypadek, tez
    > probowalem cos zdzialac.
    > Sady grodzkie rozumieja problem i w takich przypadkach po prostu nie
    > zasadzaja wiecej niz zwykly mandat albo umazaja koszty dodatkowo.

    A czy napisanie jakiegos podania do sądu (teraz, po wyroku) o umorzenie
    oplaty sądowej która powstała nie z mojej winy, ma jakiś sens? Czy już
    "po ptokach"?

    > Niech sie cieszy ze sad grodzki nie kazal mu plaicc wiecej niz wynika to z
    > mandatu - bo mogl.

    Wniosek policji o ukaranie opiewał na 300PLN. Na pewno sąd mógł dać
    więcej (pomijająć kwestię złośliwości?). Przecież na wykroczenia drogowe
    są określone taryfikatory. Jak sąd by umotywował wyższą grzywnę?