  • Data: 2013-02-04 01:31:53
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:kemv5c$ql0$1@mx1.internetia.pl...
    > A co, gdy kluczyków jest kilka?
    > W posiadaniu kilku współwłaścicieli pojazdu?
    > Żaden z nich nie odmawia podania komu użyczył - nie użyczał wcale.
    > A dalszych wyjaśnień nie ma - odmawiają składania zeznań które mogłyby
    > obciążyć jego lub jego osobę bliską, do czego mają prawo, bo
    > współwłaścicielem jest np. żona/brat?

    Z tą odmową, to bez sensu. Ale po prostu nie wiedzą. U mnie w domu kluczyki
    leżą w znanym domownikom miejscu. We wszystkich samochodach wszyscy
    posiadajacy parwo jazdy są współwłąścicielami. Co do zasady każdy może
    sobie wziąć te kluczyki bez wiedzy pozostałych. I naprawdę bez żadnej
    ściemy jest możliwa sytuacja, że żaden z pozostałychw spółwłaścicieli nie
    wie, że jeden z nich pojechał gdzieś - zwłąszcza, jeśliby to był fotoradar
    w mojej miejscowości, bo o dalszym wyjeździe, to pewnie wiemy wszyscy. Bez
    fotki, to nie ma siły ludzkiej, by ustalić, kto kierował.