    From: "gowin" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat 150zł,komornik 190zł prowizja.
    Date: Thu, 19 May 2005 17:15:33 +0200

    HAha... Z tym nożem dobre!
    Ale jednak chciałbym w bardziej przyjazny spobób załatwić tą sprawę. Pewnie
    będę miły.
    Intryguje mnie jednak sprawa tej "opłaty egzekucyjnej" dla komornika i jej
    wysokości w stosunku do sumy którą miałem do zapłaty. Czy komornik taki
    ustala sobie tą kwotę zupełnie dowolnie! Czyli siedzi, czyta akta i sobie
    myśli " O mandacik niezapłacony, czyli ma autko to niech zapłaci 2 stówki, a
    jak nie to zabiorę mu samochód"
    Przecież ja dostając to pisemko odrazu pobiegłem zapłacić ten mandacik
    150zł. Koszty jego egzekucji są prawie żadne (znaczek pocztowy). Ale może
    poczta tak drastycznie ostatnio podrożała.