  • Data: 2011-05-16 08:58:47
    Temat: Re: Kwota wolna od potrąceń.
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 May 2011 13:07:09 +0200, Damian [EX] napisał(a):

    > Mam pracownika. Pracownik ma długi (niespłacony kredyt).
    > DOstałem pismo od komornika że mam przekazywać 50% wynagrodzenia na wskazane
    > konto.
    > W piśmie zastosowano regułkę : "przy czym kwota 1386 brutto jest wolna od
    > potrąceń".
    > Pracownik zarabia najniższą krajową. Czy powinienem coś przekazywać
    > komornikowi, jeżeli tak to ile?

    Łap kalkulatorek do takich celów:
    http://www.mediafire.com/?pc5pl85bk3ltbll
    Nie chciało mi się robić wersji dla "nie-pełno-etatowców".
    Można zarabiać 1408,5 brutto, i z tego nie ma ani grosza potrąceń.

    Wskaźniki i parametry są aktualne, wpisz tylko wysokość wynagrodzenia
    Twojego pracownika (brutto). No i chyba że ma inne KUP ten pracownik (np.
    praca w innym mieście) - to wtedy wpisz wyższe KUP w polu wskaźników.
    Na samym dole masz obliczone czy i ile możesz potrącić pracownikowi.

    Gdybyś miał jakieś uwagi, pytania do tego kalkulatorka - wal śmiało.