  • 1. Data: 2002-09-02 11:10:13
    Temat: Re: Kupowanie piratow
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >lub z sochaczewa (sklep komputerowy) gdzie było ich prawie 700 (w tym
    >starostwo itp)

    po co kupować pirata za 15 - 20 zl nieznanej jakości !!!

    W bydgoskiej bibilotece publicznej jest wypozyczalnia plyt za 5 zl (+kaucja
    50zl) i mozna samemu sobie nagrac co sie chce i jak sie chce

    sprawdzcie w waszych bibliotekach moze tez takie wypozyczalnie audio sa ???

    ps. no i dostęp do nagrywarki trzeba miec ...
    ps2. ale podobno przegrac mozna tez na miejscu ...

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-09-02 12:21:55
    Od: "CDFT" <I...@o...pl>

    > W bydgoskiej bibilotece publicznej jest wypozyczalnia plyt za 5 zl
    (+kaucja
    > 50zl) i mozna samemu sobie nagrac co sie chce i jak sie chce

    serio??? jakie programy można wypozyczyc?

  • 3. Data: 2002-09-03 10:44:02
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Mon, 2 Sep 2002 14:21:55 +0200, uzytkownik "CDFT" <I...@o...pl>
    znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co nastepuje:

    >(+kaucja
    >>
    >serio??? jakie programy można wypozyczyc?

    Panowie, ja was rozumiem....ale to jest pl.soc.prawo :)

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_