  • 1. Data: 2002-09-02 10:32:18
    Temat: Czy można nie zameldować noworodka przy ojcu ???
    Od: "Elvis" <1...@p...fm>

    Witam,

    Urodziła nam się synek. Żona pochodzi i jest zameldowana we Wrocławiu, ja w
    Krakowie. W urzędzie powiedziano nam, że domyslnie dziecko jest meldowane
    tam gdzie matka. Mieszkamy teraz w Krakowie w służbowym mieszkaniu.
    Właściciel mieszkania ( firma ) powiedziała, że na stałe dzieciaka nie
    zamelduje ( chociaż ja mam tam MELDUNEK STAŁY !!! a żona czasowy ), tylko na
    czas określony ( na rok z możliwościa przedłużenia ). Jest to dla nas o tyle
    kłopotliwe, że dzieciaka nawet do przychodni nie możemy zarejestrować bo
    podlega ( tak mi się wydaje ) pod Kasę Wrocławską. Wiem, że można ją zmienić
    ale to kolejne papiery, opłaty i formalności.

    Czy ktoś może się rzeczowo wypowiedzieć w tej kwestii.

    Z góry dziękuje.