  • Data: 2022-09-16 20:45:58
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 16 września 2022 o 19:33:50 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > W.
    > Pytałem o źródło, a nie przemyślenia. To nie do końca to samo.
    Procedury danego sklepu. Teraz ok?
    >Ogólnie
    > przyznaje Ci rację. Rzecz w tym, że idąc tym tokiem rozumowania mało kto
    > by płacił w sklepie za towar. Wszedł by, zabrał i wyszedł.

    Dużo jeszcze takich przemyśleń masz?
    Pracownicy stacji paliw też nie szarpią się, nie biegają za tankującymi a jakoś
    zdecydowana większość pi zatankowaniu płaci.

    > Najprawdopodobniej nigdy nie pracowałeś przy takiej sprawie i dlatego
    > tak piszesz.Pracownik ochrony przeważnie ma takie same uprawnienia jak
    > ekspedientka, bo mało który ma licencję. Monitoring o tyle niewiele
    > daje, ze nikt u siebie nie kradnie.

    Czasami mam wrażenie że żyjesz w innym swiecie.
    Ci co flaszki z biedry kradna to lokalni menele znani byle krawężników o dzielnicowym
    nie wspomnę

    > Przecież nikt nie sprawdza, czy mienie zostało ukradzione.

    Np w biedrze sprawdza.
    Pracownik ochrony co godzinę z kartą kontrolna do alkoholi podchodzi i spisuje stan
    faktyczny Lisowo wybranych(albo tych droższych) ze stanem z "papierów"
    <robią
    > remanent i dzielą braki na personel.
    W małych osiedlowych sklepach może tak. W marketach nie.
    Odpowiedzialność zbiorowa tu nie działa.
    >Oczywiście, gdy udowodnione jest,
    > ze coś skradziono, to wlicza się to w straty,

    Jak podczas remanentu udowodnią co ukradziono a czego brakuje z innego powodu?

    > Tę, którą ukradł, to raczej nie. Ale oszustwo kredytowe często uderza po
    > kieszeni poprzez wstrzymanie premii.

    Znowu nie wiesz o czym piszesz.