  • Data: 2022-09-14 22:17:06
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2022 o 22:10, Kris pisze:

    > Jeszcze raz: Miał prawo miał prawo kazać "iść z nim na zaplecze"?

    Nie, powinien iść za nią, żeby mu nie skoczyła na plecy. Czy osoba,
    która ujęła sprawcę przestępstwa na gorącym uczynku może jej nakazać
    przejść do biura, czy powinna ją rzucić na ziemię i na niej siąść. A
    krok w bok może chociaż? Próbujesz problem sprowadzić do idiotyzmu, a
    tam mnie zabić swoim doświadczeniem.

    --
    Robert Tomasik