  • Data: 2002-08-12 15:57:35
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aj7u8l$db1$1@news.gazeta.pl...

    > jak to sobie wyobrażasz, na skrzyżowaniu drogi szybkiego ruchu z
    wiejską
    > drogą, pierwszeństwo ma ta druga?? ROFL

    To zależy w którą stronę będziesz jechać:-)))
    A kto takie skrzyżowania wymyśla?Jeśli już to bezkoliazyjne

    > Na tym właśnie polega problem w rozmowach realistów z idealistami. Ci
    pierwsi
    > argumentują w oparciu o fakty, drudzy natomiast odnoszą się do świata
    > idealnego, który nie istnieje.

    100% prawdy,ale należy dążyć do ideału (o ile taki istnieje),a nie cofać
    się budując mini rondka i inne wynalazki.

    > Problem w tym, że takiej Polski nie ma i
    > długo nie będzie,

    A szkoda, już się rozmarzyłem że sobie jadę 200 km/h po równiutkiej jak
    stół cztero-pasmowej drodze.

    > Brak poszanowania prawa w Polsce wynika głównie z naszej historii
    (zabory,
    > okupacja niemiecka, potem komuna)

    Fakt, to też ciąży,ale nikt nie próbuje tego zmieniać tworząc
    mądre,zrozumiałe prawo,bez możliwości jego wręcz dowolnej interpretacji

    > w krajach o ugruntowanej demokracji potrafią bardzo aktywnie i
    skutecznie, a
    > zarazem w zgodzie z obowiązującym prawem walczyć o swoje. My, jak nam
    się
    > przepis nie podoba, to go łamiemy, bo jak wiadomo każdy Polak zna się
    > najlepiej na wszystkim (prawie, medycynie, piłce nożnej....)
    > Ewentualnie organizujemy blokady lub dajemy po pysku.

    A znasz skuteczne ( w Polsce) inne metody?

    Jacek