  • Data: 2002-08-12 17:20:40
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <s...@p...pl> napisał(a):

    (ciach)

    > A szkoda, już się rozmarzyłem że sobie jadę 200 km/h po równiutkiej jak
    > stół cztero-pasmowej drodze.

    Pomarzmy sobie razem, ale jak już marzyć, to na całego &#8211; proponuję
    sześciopasmową. Na czteropasmówce Warszawa - Katowice tworzą się niezłe
    korki, nawet, gdy akurat nie ma żadnych robót na jezdni czy zatoru
    spowodowanego wypadkiem. Obwodnice we wszystkich dużych i średnich miastach.
    Czarne skrzynki w TIR-ach.....Ups, wypsnęło mi się, czarne skrzynki raczej ci
    się nie spodobają....

    > (zabory,
    >
    > Fakt, to też ciąży,ale nikt nie próbuje tego zmieniać tworząc
    > mądre,zrozumiałe prawo,bez możliwości jego wręcz dowolnej interpretacji

    > skutecznie, a
    > się
    >
    > A znasz skuteczne ( w Polsce) inne metody?

    A znasz angielski przepis na piękny trawnik? &#8211; wystarczy wysiać trawę, po
    czym przez 100 lat regularnie kosić, nawozić, podlewać.....i czekać na efekty.
    Przepis na demokrację i praworządność jest taki sam.

    Pozdrawiam, Ewa.