  • 1. Data: 2004-04-07 15:02:39
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >A'propos rozumienia - wytłumacz mi
    Wytlumacze ci kolego drogi, ale dyskusji z toba prowadzic nie mam
    zamiaru, bo wygladasz na strasznie niokrzesanego, wszystkich ustawiasz
    po katach, karzesz siebie 'panem' tytulowac etc.

    >co Art.24 ma wspólnego z sytuacją, kiedy rower wyprzedza samochód
    Zobowiazuje rowerzyste do zachowania bezpiecznego odstepu od samochodu
    (nakazuje mu okreslone prawem zachowanie - nie widzisz zwiazku?).

    > kiedy rower mija jadący z przeciwka samochód?
    Nie znasz prawa, w tym PoRD i pojec tam opisanych.
    Rower nie 'mija' (ty moze mijasz sie z prawda). Natomisat w ruchu
    drogowym uzywa sie 'omija' lub 'wymija'. Art. 24 opisuje
    'wyprzedzanie', ale widac tobie to wszystko jedno.
    A jesli chodzi o mnie to pisalem: rower=pojazd i to w kazdym artykule.

    >Zdecydowanie nie zrozumiałeś albo tego artykułu,
    Smieszny jestes przyjacielu mojej kozy ;)
    Jestes nie z tej planety lub przenosisz agresje z domu na liste.
    MY cie tu nie chcemy.

    A teraz przepros i wyjdz !

    KaMil

  • 2. Data: 2004-04-07 15:39:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KaMil wrote:

    > Smieszny jestes przyjacielu mojej kozy ;)
    > Jestes nie z tej planety lub przenosisz agresje z domu na liste.
    > MY cie tu nie chcemy.
    >
    > A teraz przepros i wyjdz !

    Idź się zabawiać z tą swoją kozą, szmato.