  • 1. Data: 2004-04-07 14:37:19
    Temat: wcześniejsza emerytura
    Od: urszula <u...@w...pl>

    dzień dobry!
    moja mama kończy jutro 50 lat. Jednocześnie ma już przepracowanych ponad
    30 lat pracy. Czy przysługuje jej wcześniejsza emerytura? Mama nie
    przystąpiła do OFE. Spotykam się z wykluczajacymi się opiniami na ten
    temat dlatego postanowiłam zapytać na grupie. z góry dziękuję i pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-04-07 14:57:16
    Temat: Re: wcześniejsza emerytura
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "urszula" <u...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c513n9$bo$1@news.onet.pl

    http://www.zus.pl/swiadcze/t_swiad.htm#_ods3

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.