eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą gwarancji? › Re: Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą gwarancji?
  • Data: 2006-11-09 08:12:21
    Temat: Re: Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą gwarancji?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Iluminat" <i...@N...gazeta.pl> napisał
    >
    > Co jest podstawą gwarancji? Podstemplowana gwarancja ze wszystkimi
    > informacjami o zakupionym produkcie, czy ta sama gwarancja + rachunek?

    Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem gwaranta (np. producenta) i może
    zawierać rozmaite warunki, np. wymóg przedstawienia dowodu zakupu (paragon
    lub faktura), dostarczenia oryginalnego opakowania, zgłaszania reklamacji
    na papierze czerpanym itd. Jeśli te warunki ci nie odpowiadają to z
    gwarancji nie korzystasz ale zawsze pozostaje ci możliwość reklamowania
    produktu na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów.
    Poszukaj ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    Szukaj też informacji pod hasłem niezgodności towaru konsumpcyjnego z
    umową.
    A w ogóle przejrzyj archiwum grupy bo to temat z brodą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1