    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Giertych gejt
    Date: Thu, 15 Oct 2020 18:25:31 +0200 (CEST)

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Czy immunitet adwokacki faktycznie nakazuje poinformować izbę
    > adwokacką o przeszukaniu/zatrzymaniu?
    > Może nawet z wyprzedzeniem jak twierdzi tokfm?
    >
    > Przecież on spierdoliłby do Włoch.

    Co z tego co CBA "wycięła" Giertychowi musiała zrobić tak jak zrobiła? [A]

    Dla mnie jest duża różnica między tym co się da (prosto i szybko)
    wyegzekwować po sądach a "dobrymi obyczajami". Ty co się czasem
    (rzadko) robi jak się musi a (niemal) standardową praktyką -
    "Nie wszystko się godzi co wolno".

    Moje osobiste podejście do zarzutów "politycznych" ze strony Giertychów:
    Całkiem możliwe że szukali na Giertycha kija i znaleźli, jednak powątpiewam
    by byli aż tak niekompetentni by tak użyć na Giertycha marnego kija.
    Ja na razie czekam na *formalne* postawienie zarzutów na piśmie.
    Mowa trawa, papier grunt.

    [A] https://wiadomosci.wp.pl/roman-giertych-zatrzymany-a
    dwokat-leszka-czarneckiego-komentuje-656495721464489
    6a

    --
    A. Filip